Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Logo print

Έχω προσθέσει το προϊόν στην εγκατάσταση "... with Netatmo" αλλά δεν εμφανίζεται στην εφαρμογή του Amazon Alexa. Τι πρέπει να κάνω; | Legrand Ελλάδα

Έχω προσθέσει το προϊόν στην εγκατάσταση "... with Netatmo" αλλά δεν εμφανίζεται στην εφαρμογή του Amazon Alexa. Τι πρέπει να κάνω;

Το Amazon Alexa δε συγχρονίζει αυτόματα τα δεδομένα της με τα δεδομένα του συνδεδεμένου συστήματός σας.

Για να μπορείτε να ελέγχετε με φωνητική εντολή τα νέα προϊόντα που προσθέτετε, θα πρέπει να ανοίξετε την εφαρμογή της Amazon Alexa:
1. στο βασικό μενού, επιλέξτε "Connected home"
2. στη συνέχεια "Add product" για να επανεκκινήσετε την ανίχνευση προϊόντων

Τα νέα προϊόντα είναι τώρα διαθέσιμα στην εφαρμογή της Amazon Alexa