Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Logo print

Ένα προϊόν εμφανίζεται ως "unreachable" στην εφαρμογή. Τι πρέπει να κάνω; | Legrand Ελλάδα

Ένα προϊόν εμφανίζεται ως "unreachable" στην εφαρμογή. Τι πρέπει να κάνω;

Ένα προϊόν εμφανίζεται στην εφαρμογή ως "unreachable" όταν δεν επικοινωνεί πλέον με τη συνδεδεμένη βασική πρίζα Control ή τη βασική μονάδα πίνακα.
Όταν ένα προϊόν εμφανίζεται ως απρόσιτο
  • Απενεργοποιήστε και ενεργοποιήσετε ξανά το προϊόν
  • Ελέγξτε ότι λειτουργεί σωστά τοπικά
  • Ελέγξτε εάν η απόσταση μεταξύ αυτού του προϊόντος και του πλησιέστερου δεν υπερβαίνει τα 10 μέτρα. Η απόσταση είναι πολύ σημαντική. Προτείνουμε να προστίθεται ένα προϊόν ανάμεσα (π.χ. μια φορητή πρίζα)
  • Ελέγξτε εάν νέες ηλεκτρικές συσκευές παρεμποδίζουν το σήμα ασύρματης επικοινωνίας