Ένα προϊόν εμφανίζεται ως "unreachable" στην εφαρμογή. Τι πρέπει να κάνω;
Ένα προϊόν εμφανίζεται στην εφαρμογή ως "unreachable" όταν δεν επικοινωνεί πλέον με τη συνδεδεμένη βασική πρίζα Control ή τη βασική μονάδα πίνακα.
Όταν ένα προϊόν εμφανίζεται ως απρόσιτο
- Απενεργοποιήστε και ενεργοποιήσετε ξανά το προϊόν
- Ελέγξτε ότι λειτουργεί σωστά τοπικά
- Ελέγξτε εάν η απόσταση μεταξύ αυτού του προϊόντος και του πλησιέστερου δεν υπερβαίνει τα 10 μέτρα. Η απόσταση είναι πολύ σημαντική. Προτείνουμε να προστίθεται ένα προϊόν ανάμεσα (π.χ. μια φορητή πρίζα)
- Ελέγξτε εάν νέες ηλεκτρικές συσκευές παρεμποδίζουν το σήμα ασύρματης επικοινωνίας